Click Sini

Thursday, November 10, 2011

-Ve Thinking

Assalam

Pernah tak korang rasa macam terpinggir @ dipulaukan. Actualy bukan diri sendri jer tapi dengan anak-anak sekali ikut terbabit.

Yang buat korang rasa camtu bukan orang lain tapi ahli keluarga yang terdekat? Bile ramai-ramai berkumpul dorang cume nak bercakap dengan orang yang dia rasa dia suka tapi bile ada aku dengan kau jer kemain ko layan baik? Pijak semut pon tak mati.

Ini la perasan yang paling aku tak suka kalau balik kampung

**So i decide untuk TIDAK selalu balik kampung...Bole gitu??sekian...**

3 comments:

farhanna said...

huhuhu be +ve.. jgn biar kn bnd mcm ni bersarang dlm kpla u.. let it go..

Kemn Azmaili said...

sabar banyak-banyak dear..kadang-kadang kita perlu bercakap bila perlu..susah nak predict hati orang..semoga Allah kuatkan semangat u..

Luv like this.... said...

farhanna-i try too tpi i pun ade hati & perasaan jgk..huhu!!sobss

kemn-thank..berckp??xde guna kot..pling tak pon dorang ckp i perasan sendri je