Click Sini

Thursday, July 21, 2011

PD50H-Update Berat Secara Pukal

Assalam

Hampir 2 minggu tak update berat dekat blog. Belum putus asa lagi, masih meneruskan atkin's diet y syoorga tu. Diet tapi bole makan banyak-banyak memang la aku suka kan.

Scroll jela tengok berat 2 minggu ni

Ni berat selepas naik 0.8kg tu....fuhhh!!nasib turun sikit

Dan y ni latest pagi tadi timbang...wehuuuu

Aku ada baca blog Adik Zul pasal Plateau. Maksudnye diet sungguh2 tapi segram pon payah nak turun jadi jawapannye start buat balik induction. Macam kes aku aritu y naik mencanak2 balik tu esoknye aku try balik buat induction. Dan minggu depan timbang turun balik 0.8 kg

Aku dalam kategori rendah metabolisma, nak increase metabolisma tu caranye dengan bersenam tapi aku kan malas sangat jadinye selain bersenam tu bola juga minun air kosong 3-4 gelas sebelum mula makan utk meningkatkan tahap metabolisma badan kita. Itu yang aku baca dekat blog Adik Zul ni la.

Kalau korang rasa nak follow diet atkin's ni bola la jenguk2 blog dia. Banyak dia share pasal menu atkin's, pasal air macam2 lagi. Siap korang bola tanya dia soklan pasal menu2 y korang ambil.

**Klu aku rajin cam Jue Rayyan y salu p gym tu pasti berkilo2 sudah berat ku turn kan?kan?kan?**


2 comments:

Faz Fazrin said...

cayok2. atkin the besttttt

Luv like this.... said...

yeah....the best 4 ever