Click Sini

Monday, November 1, 2010

My Dear Warehouse Sale

Salam All

Sesape ada singgah @ pergi @ window sopping @ terjalan-jalan ke My Dear Warehouse Sale Puchong...Angkat tangan korang???Sekarang baru terasa lega y amat biler barang-barang baby hampir complete...Fuhhh

Okey2...aku la salah sorang mumy-mumy yang dok laga-laga perut dengan korang kot sabtu lepas. Kemain lagi harga barang-barang dia...sungguh menawan kalbu okey. Tak tau la bagi korang kan tapi untuk aku sangattttt berbaloi-baloi la jugak.

**Tunggu gambar menyusul kemudian...harap-harap petang ni rajin ke Maxis bayar bil BB**

4 comments:

~ iza ~ said...

iza gi ari ahad..smpat la rembat car seat n stroller..igt nak cari buai, tp MIL ckap, kat kampung dpt harga lagi murah..so, ignore je dulu..ikut hati, semua brg pun nak beli kat situ..hehe

.:Mrs. Engineer:. said...

sy dh g smlm after keje...xde org...he3...rembat bath tub worth RM45 n kipas worth RM15...ade gk bli kn bedding cot utk kakak ipar worth RM104 n ABC worth RM28... :)

Luv like this.... said...

iza-car seat ok tak?stoller ok tak?he he..x sempat tgok 2 bnda ni sb dok sibuk playpen baby la, tilam2 la..tp boleh tahan la hrga dia!!average sume 50% kan :)


Mrs.E-tu la..tadi bace kat blog yanie!!x carik katil2 eh?

[ Hanie ] said...

uhuk...mcm lmbt dpt tau :(
smpai bile sale ni eyh? reply kat blog kite eyh..takut tak prasan :)
tq so much