Click Sini

Wednesday, May 27, 2009

Aku selalu kena camni...dugaan demi dugaan.bole ke aku bertahan??

yep betol...aku selalu kena camni.klu dah ade satu bad news ready la for 2nd or 3rd or 4th news..

semalam aku dah dikejutkn ngn tarikh kawen y bakal di anjakn sedikit mungkin lepas raya..ok !aku reda...silap kami bedua y xcited sgt nak kwen smpai lupe beberapa perkara mustahak..i try to calm down, take a deep breathe..siyes aku kesal plus kecewa sb x pat kawen pada tarikh 9/8/2009 (beday aku tu weh...) ini y terjadi semalam


And today plak i was informed by en Hubby to be...sesuatu y belum dikenalpasti oleh Doc on X-ray result pagi tdi..and i'm really scared if bende itu adalah canser or samting else n tmorrow ade appoitment ngn Pakar tulang KBMC to confirmed.


Owwhhh..ape kah ini dugaan dikala hari pertunangan!belum habis rase sesal ari semalam pg ni ditambah lagi dgn berita y sgt mengejutkn aku..ape kah ini???dan kalau sesuatu terjadi pada En.Bob aku dengan rela hatinya membatalkn hari pertunagan kami pada 6 June ni..x sanggup palk aku nak jalankn majlis ni kalau dia sendri dalm kesakitan.saudara mesti faham ape y terjdi.keputusan nye adalah esok.

**di kala N3 ni tulis aku sendri menyesali nasib ku ini tapi ini sume ketentuan ilahi..hanya DIA y tahu sebab musabab dan hikmah di sebalik kejadian ini sume..aku redha!no words can't describe my feeling rite now...aku adalah sgt buntu skarang..rase kelam jap dunia aku**




nangis dalam hati lebih perit...mohon doa kalian untuk mendoakn y terbaik buat kami..mohon sangat sangat wahai rakan

5 comments:

Ija1202 said...

semoga tabah melalui semua ini..pasti ada hikmahnya..
moga yg terbaik adalah milik kalian!

♥HANA♥ said...

sabar... setiap apa yang berlaku itu ada hikmahnya. susah senang, harungilah bersama dengan dia, terima segala apa yang terjadi dengan hati yang terbuka, insyaallah kamu kan ketemu apa yang dipanggil hikmah suatu hari nanti.

ღnFashyaღ said...

sabarla farah..yang pasti setiap yang berlaku pasti ade hikmahnye....
n dugaan yang Allah bagi pada umatNya adalah dugaan yang boleh ditanggung.....InsyaAllah,semoga dipermudahkan...k

~ Hariza ~ said...

farah,
moga tabah dengan semua ketentuan..
Ada sebab bila berlaku sesuatu perkara dan farah kena yakin Tuhan menguji setiap hambaNya yang mengakui keimanan kepadaNya..

iza pun sama..en tunang skrg berulang alik jmpa doktor..latest kena jmpa doktor pakar lak..mmg perit..tp sabar ye.. :)

fara said...

alahai..u sabar byk2 ok.. mungkin ni dugaan dr Allah swt utk tgk sebyk mane kesabaran u all
insyaAllah semuanya akan ok