Click Sini

Tuesday, December 13, 2011

Di Hina...:(

Assalam

Sebenarya just nak meluah rasa dekat sini...


TERIMA KASIH PAKCIK SEBAB SUDI HINA SAYA DEPAN ORANG RAMAI


Cuma saya nak tegaskan dekat sini walaupon saya tak masuk unibersiti bak kata pakcik tu tapi alhamdulilah saya masih bole hidup di muka bumi ALLAH ni. Masih mampu menyara anak seorang, pakai kereta & insyallah ada rumah sendiri satu hari nanti. ALLAH lebih mengetahui segalanye dan ingat lah rezeki tu datanya dari ALLAH.

**Tak guna jadi jadi orang alim kalau awak tak hormat orang lain**

8 comments:

nadeera said...

saper la pakcik yg teruk sgt tu..aper nak d banding2kan dengan org lain..sabar yer kawan..Allah tu maha kaya.

NURUL JAMIAN said...

eh siapa pakcik tu?

m@ri@ said...

alamak awat pakcik tu ckp lagu tu..hampehnya..ape ingat org tak masuk uni tak boleh berjaya ke..ramai je berjaya..xmasuk u pun..tp rumah besar lg dr org yg masuk u..org masuk u siap hutang keliling pinggang..(maria la tu..)..abaikan pakcik mulut longkang tu k..

rDnA said...

Sabar ye dear.pakcik tu takde perasaan tu yg dia tak boleh nk jg perasaan org lain..mcm dia bagus sgt.eeee tak suka org buat camtu.laserrrr je pakcik tu

Kemn Azmaili said...

sabar ye dear..biarlah org nak kata apa, yg penting kita tau kita di landasan yang mana..

wanie said...

sabar ye dear...

m.a.r.i.n.a.r.i.z.u.a.n. said...

sape hina ko tu, mai ckp kat aku, biar suh cik wan belasah...

Peri PiA said...

manusia selalu sakitkan hati manusia lain dgn kata2

tabah kan hati