Click Sini

Tuesday, July 12, 2011

Durian Oh Durian...Kau Sgt Sedap Tapiiii

Assalam

Sedey nye....semalam belasah durian sebijik secara solo. Aku memang hantu durian. Masa pregnant tahun lepas memang aku kenyang durian..pagi makan durian lunch dengan durian malam2 pon makan durian lagi. Suami aku geleng kepala je tengok bini dia membaham durian dengan rakusnye...kate orang mengandung kan?? Y best en suami siap2 kopek untuk bini dia makan.

And today aku post dekat PD50H tanya pasal carbo dan juga cal durian.....kedua-duanya mempunyai nilai carbo and cal y tinggi and guess wuttt???

2 ulas durian = sepinggan nasi ok

Sekarang rasa nak jolok je tekak kasi kluar balik durian semalam. Aku makan lebih kurang 10-12 ulas camtu (sebijik). Kat umah ada lagi plak tu..x bole jadik ni.

**nyesal takde gunanye**


3 comments:

sharEna said...

kite pon suke durian. eventho tgh diet, tp mmg xkan tolak itu durian..wahahah..

gasak ler. yg penting nafsu ku di penuhi...

hidop nie kalo byk benda kite suke tp x boleh nak buat/makan mmg x best kan? hahaha...

selagi mkn durian x salah di sisi agama, akan ku telan durian itu..wahaha =D

Nurul aziyana said...

haaa yeke?
xper2 i like durian..hihihih

Aishah Rahim said...

Semalam makan durian macam orang gila. Bangun pagi tekak perit dan kepala berat semacam. Nasib. Nasib. Tapi mana leh tahan nafsu tengok durian depan mata kan?