Click Sini

Friday, July 29, 2011

Comel Nye...Hasil Keje Zura Zari

Assalam


Da lama carik custome made car signage ni. Harga pon tak mahal, memang tak mahal la wey, berbaloi-baloi beli tau.Nak Order bole pegi dekat FB Zura Zari ye. Search je dekat FB tu. Tak sabar nak gantung kat kete ni.

**Tengah terpikir-pikir nak order lagi satu ni**

2 comments:

aziyana said...

yana pun order ngn zura ni tp malangnya masa gantung kt cermin hubby terturun tingkp keter habis koyak..uwaaaaaa

Luv like this.... said...

sayang nye yana..camtu bole order satu lg la!!hehe