Click Sini

Friday, April 1, 2011

Qaid 4 Bulan 2 Hari


As Salam

En Gebu Qaid Sewaktu Majlis Aqiqah...


Qaid dah berusia 4 Bulan 2 hari. Masih cube-cube untuk meniarap tapi berjaya sekali jer. Lebih nye kitaorang tolong tolak kan!!hehe...ni tak adil Qaid, kena cube lagi ye sayang


Sepanjang 4 bulan kelahiran dia, minggu ni merupakan minggu ujian buat kami berdua. Mula-mula demam lepas tu bersambung plak selsema dengan batuk...tido malam merengek-rengek...sian nye awak Qaid.


**Ngantuk...daaa dulu**






6 comments:

fikaryna said...

alolo..mmg gebu n encem la en.qaid nih...huhu..

MyRule said...

awal lagi tu.. my baby meniarap masa 5 bulan setengah..hehehe

anyway..semoga qaid sihat selalu ye..:P

mun said...

rambut qaid..lebattttnya.....gebu jee..comel....

~ iza ~ said...

rambut diaaa..mengancam habis..jeles haziq..hehe..
takpe farah..haziq dulu pun kitaorg selalu main tolak2 suh dia meniarap.. :p lama2, dia fhm sdiri apa yg dia perlu buat utk meniarap..

"get well soon qaid..sembuh cpt2 ye..jgn wat mama risau."

Luv like this.... said...

fikaryna-tq..bb awk pon comel

myrule-xpe..kt bg dia bljar slow2

mun-skng dah jadi abang butak..huhu

iza-tu la kan.kt bg dia mse bljar sndri.

Puan Nurul said...

Alololo tomeynye! Like3!