Click Sini

Thursday, February 17, 2011

Cerita Bergambar

As Salam..


Mari tepek gambar terbaru Qaid Rizqi ni. Ini kisah 1 malam tue, dah pukul 10 lebih tapi mata dia bulat semacam lagi. Keluar kan camera segala bagai tangkap gambar dia dibantu tukang geletek perut iaitu papa.


Dah pandai hisap jari kalau kita bukak mitten dia..jari mama pon dia nk jugak




Main air liuq hobi baru saya aunty2 semua...




Berborak macam orang besar..mcm faham jer qaid yerr!!




Okey...dah kena bedung!!qaid masih tido berbedung yerr



Nite all..qaid dah ngatok la!!mama jom tido...


**Jumpa lagi nanti yerr...**








10 comments:

nurul aziyana said...

rambut gugur tak bila qaid dh strt menyembur ni??yana mcm nk botak dh..ngeri tgk rambut bergumpal2 stiap kali sikat

mun said...

comel jeee gambar first tue..hehehee

.:Mrs. Engineer:. said...

comel nye qaid...

Luv like this.... said...

yana-rasenye belum lg nmpk yana..huhu!!jap2 lg kena la tue

mun-tq aunty mun

yanie-tq aunty...nt bole kawan dgn bb girl aunty tak??haha

~ iza ~ said...

kagumnya qaid still tidur berbedung..haziq sempat berbedung sampai umur 20 hari je..pastu, dia punya ngamuk cam apa2 je..merah muka sambil usaha nak keluarkan tgn..finally, ummi dia mengalah jugak..

Luv like this.... said...

iza-kt bedung pon sebab dia asik terkejut2 je klu tdo x berbedung..sian kat dia!!last2 cuba try bedung dia balik tgok dia ok,xde meronta2 mcm mase dlm pantang aritu..ada masa dia bising gak!!hehe

ARNA said...

Anak saya dah x suka dibedung huhu. Kalu bedung tu lama sikit dia tidur. Pun dah pandai main buih air liur. Meleleh-leleh air liurnya

cik kumbang said...

waaa....so chumel....
-cik kumbang-

Hayati Hamzah said...

alahai comelnye qaid ;) n nice name oso ;)

Mrs.aisheiteru said...

hunairah pun masih berbedung smpi harini :)