Click Sini

Wednesday, August 11, 2010

Ahlan Wahsahlan Ya Ramadhan

Salam All

Sebelum tu selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak kepada rakan2 semua.Pada momy 2 b y lain, selamat bertahan seperti saya okey w/pon dah sahur tp tetap terasa kosong perut ni. Mee goreng sedap dgn choc oat jadi menu saya padi tadi.Malam ni akan cube ambil nasi pulak.Insyallah dipermudahkan semua.

Antara status2 menarik FB sy pagi ni..of kos la berkisar Ramadhan

"Andai kita tahu ini Ramadhan terakhir, tentu kita tidak akan sia-siakan masa, walau sesaat tidak akan dibiarkan begitu saja. Di setiap kesempatan masa yang terluang, pasti kita akan mengalunkan & syairkan Al-Quran. Tapi masih adakah lagi Ramadan tahun depan untuk kita? Masih panjangkah umur kita???"
"Klu lapar, cakap kenyang banyak2 kali smpai kenyang"
Dan tambah menarik lagi, pagi tadi kedengaran juga lagu2 nasyid sempena Ramdhan Al Mubarak...ye lah, klu sebelum ni bnyk lagu raye dari lagu puasa so this time ade jugak dgr lagu2 y berkisar tentang bulan ramdhan y penuh kemulian ni.
**Petang ni mari kita menjelajah ke bazar ramadhan utk menu berbuka puasa.Mak akan masak ayam masak kurma dan aku carik kuih muih serta buah. Klu bazar dekat area Sri Muda Sek 25 Shah Alam ni memang byk pilihan kuih muih la smpai rambang mata tgok tau..better stop sblum terbayang2 kuih popia salut sambal tue**

2 comments:

Ogy said...

salam ziarah dan salam ramadhan...

Nk komen kat shoutbox tak boley le pulak....tgglkan jejak kat sini je ya....nice blog :)

Luv like this.... said...

thank ogy sudi singgah...