Click Sini

Monday, February 20, 2012

Quinny Zapp Ke Maclarren Triumph??

Assalam

Kami mencari kenderaan baru untuk Qaid. Jom layan kemerepekan aku jap. Ini cerita kalau ada budget lebih2. Kalau takde aku dengan Qaid diam2 jer..hehe

Aku memang berkenan giler la dengan cik Quinny Zapp yang biasa bukan yang extra sebab aku dengar extra dia punye seat tak bole fold. So kalau sesape ada nak letgo zapp bole le jual kat aku.

Dalam masa yang same mak yayed berkenan jugak dengan Maclarren Triumph. Lightweight stroller ever. kalau travel memang senang. Naik feri ke sangkut jer dekat bahu kan? Naik kapal terbang tak pernah ade experiance so tak tahu senang ke tak?

So mumies sesiapa yang ada expriance dengan Quinny Zapp / Maclarren Triumph jom la share sikit. Series kalau bole tak nak salah beli.

* Nak Quinny Zapp ke Maclarren....nak Quinny Zapp ke Maclarren..nak Quinny Zapp ke Maclarren.**

3 comments:

ak yuyunz said...

prefer maclarren.. lightweight barang kali and design simple yet superstyle :)

Luv like this.... said...

1 vote tok maclarren...super pening!!

sha said...

quinny yg extra tu best sbb ada bakul skali tapi yg zapp biasa takde bakul kan dear? huhu... quinny mmg vouge tapi maclaren pun best gak. kalau seat dia koyak bole tukar, kalo quinny rasanya takleh kot...