Click Sini

Monday, December 5, 2011

Qaid Lagi :)

Assalam


Rabu Lepas....






Dan hari ni Qaid Rizqi dah pon setahun 6 hari. Mama tak buat ticker baru lagi. Tak dann..sibuk sikit. Laki bini tengah diskus majlis Qaid tapi tula..tah jadi tah tak. Masing-masing tunggu bonus tapi bonus pon ada portion lain jugak. Tengok kalau ada lebih-lebih nanti ye Yayed mama mesti buat majlis kesyukuran untuk Qaid

Alhamdulilah nampak progress Qaid macam cepat dari rakan sebaya dia. Biasa la tu anak-anak ni ada yang cepat ada yang lambat. Tang berjalan memang dia dah laju. Kekadang macam ada lari-lari pon ada. Cakap pon macam dah ade bunyi-bunyi yang jelas macam mama papa mak nak tak nak. Memang mulut riuh anak sorang ni tau. kalau kita nyanyi dia pon ikut2 jugak.

Cuma sekarang kita berperang dengan dia waktu makan. Aduhai..payah nye nak suap makan kat dia. BS dia pon kekadang face problem yang sama. lagi2 pulak tengok perut dia moncit semacam orang kata tu tanda-tanda bercacing eh?? Esok nak amik jab sekali mintak ubat cacing...Ok la itu je dulu..byee

**Semoga Qaid jadi anak y soleh yer sayang**

3 comments:

Mrs Nageb said...

Happy birthday ye qaid :)

Anah said...

ye ke kalau xlalu makan tp buncit tu petanda cacing..risaunya, Adam pun jenis xmakan, tp muncit, mgkin kenyang susu kot..*sedapkan hati

aziyana said...

wah husna masih blom jalan lagi..adoi..lambatnye..qaid dh pintas neh