Click Sini

Thursday, September 8, 2011

Parut Hitam Yang Degil

Assalam


Korang nampak tak scar hitam2 tu?? Camne nak kasi hilang?? Tak macho la anak mumy klu camni.Sian dia...salu kena paksa pkai baju lengan panjang & seluar panjang.


Kebanyakan ni adalah gegetan cinta sang nyamuk & semut. Nak guna Sebamed Doc cakap tak membantu sangat untuk hilangkan kesan2 degil ni. Sebamaed untuk prevent bole la katenya.





**Cer Share sikit momies y pernah face problem camni**

7 comments:

mun said...

cuba sabun cosway...yang laut mati tue....murah jek rm8.90...mun cuba kat mirza so far hilang parut2nye

-yani- said...

aidan pun ade banyak tanda2 gigitan mcm tu..nak hilang punye lambat..3 minggu tak tentu ilang

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

adess, ai igt kotoran degil..
leh le sental klorox.. huhuhu..

acu try guna cocoa butter palmers tu.. mane taw mujarab..
tp kalo bekas2 parut jerawat, ai rasa ok..

Luv like this.... said...

mun kita tgh try tula

yani-3 mngu baru ilang??ni da berbulan2 dia dok bertapa kat kulit qaid tau

leily-ayaa..clorox!!cocoa butter tu bole ke ilangkn??nak try la nt

afni+hafiz=dani said...

try beli lotion calamy..hari tu masa dani kena campak,a fni pkai lotion tu. sapu satu badan. hilang semua parut nyamuk ke apa

Nadya said...

ade org kate zam-buk berkesan..pharmacist yg rekemen..try la

Luv like this.... said...

nadya-zam-buk ubt cmne eh?