Click Sini

Saturday, June 11, 2011

Di Kala Usia 6 Bulan

Assalam


Syukur..si buah hati pengarang jantung nie da bole duduk, walaupon duduk bertongkat tangan lagi tapi semakin hari semakin gigih dia cube nak duduk. Jangan kate terlentang, terbalik tertonggeng pon aku dah tengok dalam usaha dia nak duduk ni.




Si tecik ni mula meniarap agak lambat, dalam usia 4 bulan camtu. Bile da pandai meniarap, tak lame pastu aku tengok dia da start angkat2 punggung plak nak merangkak. Da bole merangkak sekarang ni gigih nak duduk plak. Tak kisah ler, ada y cakap Qaid ni lambat, anak dia pulak macam2 da bole buat waktu usia ni. Aku tak marah pon, tak kisah la nak cakap ape pon...anak aku kot!!


**syukur...ALLAH berikan peluang ni, tengok anak membesar depan mata**

4 comments:

-yani- said...

farhana,
aidan 5 bulan baru meniarap..:)
steady aa qaid..duduk tongkat sebelah tgn pun menten hensem ek..nanti jumpe aidan k

aziyana said...

lambat ke? rasanya kire orait dh tu sbb husna lg lambat kot..skrg ni xmerangkak pun lg..duduk pun atas ihsan org..nk dok sendiri xblh..hahahaha

Shu @ Mrs. Hamid said...

Cutenye qaid duduk =)

pedulikan apa yang orang cakap, lain budak lain progressnye.

Anah said...

Congrats qaid..pasni jalan plak ye..hihihi