Click Sini

Tuesday, May 24, 2011

Hari Ibu-Entry Berkulat

Assalam


Hari Ibu yang lepas, Qaid belanja mama makan. Jom la anty-anty semua tengok gambar Qaid makan dengan mama


Ni la Mama Qaid yang diraikan...kata 1st time jadi mama kan??hehe



Qaid Belanja makanan favourite Mama...Carbonara Speggethi tapi kurang umphh kata mama. Qaid nak rasa mama tak kasi pulak sebab tak sesuai mama kata...banyak MSG

Ni plak all time favourite mama...Pink Panther!! Sedap tgok mama minum tapi tak pelawa Qaid rase pon. Sebab mama kata Qaid layak minum susu jer..ni minuman orang besar!!


Tak cukup mama tambah order lagi..nie roti hawai special!! Makan pon tak abis. Nasib la Qaid masih kecik, kalau tak Qaid tolong mama makan...mama jangan membazir tau, tak baik...mama kata roti ni sangat sedap. ada ayam n daging chuncky n sosej..makan gitu je sedap

Da kenyaang, Qaid pon bisik kat mama ajak balik sebab Qaid da ngantok...pastu Qaid cakap la 'I Luv mama' tapi mama tak dengar kot..mama Qaid buat slumber je :)


**Tapi Qaid kan baby lagi mama...Mane ada duit nak belanje mama makan lagi....hehe**





4 comments:

ღnFashyaღ said...

makan dekat murni eh!


suka tempat tu, makanan sodap! Air pink panther. sedap OH!

Luv like this.... said...

btol2 fashya...suke sgt esp mee raja!!sedappppp

Peri PiA said...

wah,nmpk menarik la roti hawaii tu :)

Luv like this.... said...

pia-sila la terjah..Murni USJ 9 Subang jaya.Must try menu ni dgn mee raja meatball!!mantop