Click Sini

Thursday, December 30, 2010

Qaid Sepurnama

As Salam

Arini genap sebulan cinta hati ku Qaid Rizki. Sepatutnye appoitment cucuk hari ini tapi delay sampai esok la since cuti yang PM kasi adalah esok hari jadinya boleh la en hubby ikut sekali tengok anak dia kena cucuk.

Ragam budak berusia sebulan ni boleh tahan jugak dah. Tido berdodoi dengan atas dada adalah posisi tido kegemaran dia sekarang. Ape sajelah la anak, tengah cuti ini bole la layan kerenah kamu nanti dah masuk keje kamu tumpang kasih dengan Mama No 2 awak yer.

Dan tepat pukul 2 22 petang tadi en suami menitipkan sms ini kat aku...

Bln lepas, masa ini lah qaid keluarkan...
Awk dalam bilik bedah kan..
Orang duduk kat kerusi luar bilik bedah kan..
Dah sebulankn kita ada anak kan sayang..
Macam tak caya jer kan..

**Aha....suami oh suami. Aku sendri pon macam percaya tak percaya yang aku dah ada anak sendri tapi itulah kenyataan**

5 comments:

tentang dhila... said...

so sweet la..qaid cumelcumel

Luv like this.... said...

dhila-tq...hehe

zaf-neza said...

ala sweet nyer msg dr hubby awak tue..=)

rDnA said...

cpt jer dh sebln kn??smga qaid jd anak yg baik n soleh

.:Mrs. Engineer:. said...

Lomantiknye...he3