Click Sini

Thursday, October 7, 2010

Pangilan Haji...:)

Salam All

Esok aku cuti sehari sb family en suami buat kenduri kesyukuran, Ayah bakal berangkat ke tanah suci Mekah pada 10/10/2010 ni. Seronoknye dapat peluang menunaikan haji...insyallah 1 ari nanti kalau berkemampuan mari la kita bersama2 ke sana..:)

Rezeki ayah murah sebab dapat banyak tajaan..Alhamdulilah!!(bukan niat nak bermegah2 yer kawan2 semua)

So, nak tanye la pada mumy sekalian,selalu la kan kalau orang pegi haji ni selain dari Air Zam Zam n segala bagai makanan tue, korang tahu apa2 ubatan ke, herba ke y bersangkut paut dgn perihal orang2 mengandong nih y ada kat sane je, Msia xde (aku pon naik pening dengan soklan aku).

Contoh aku penah dengar orang kirim akar kayu fatimah (maaf,kurang jelas sgt dgn nama dia).

Atau ada apa2 y korang nak share dengan aku??please....

4 comments:

Amy-Wan said...

a'ah...akar kayu fatimah...ke bunga kembang fatimah tah...pun x sure..hee~ tapi yang bila rendam dalam air...die mengembang tu la..org kata elok tuk bagi bukaan cepat bila nak bersalin.. =))

ummi said...

hi...bloghopping..
ade2..ri2 mak saye ade beli kat luar masjid mekah...nm dia mak sy pn xtau,tp dia biji2 kecik,ubat utk bley mengandung...sanggul fatimah pn,...
2 menda 2 hanya ade di mekah... :)

salam kenal,
mas

m.a.r.i.n.a.r.i.z.u.a.n. said...

jom joit contest nie.... tarikh tutup 10/10/10
http://www.blogger.com/html?blogID=465868991416237967

Luv like this.... said...

amy-tu la..igt ade fatimah2 jerr!!he he

Ummi-salam kenal jugak!!pe bnde tue??he he..neway tq 4 sharing eh :)

Nina-contest???x rajin lorrr...:)