Click Sini

Monday, June 28, 2010

Giler Durian

Salam All


Penangan buah durian...


Hari ni badan serba x kena.tekak pon perit je rasenya akibat membaham durian dgn penoh bergaya semalam.Ramai y dah tegur jgn mkn bnyk2, nt badan panas.Siap ada y bagi petua2 utk hilang kn panas badan tp aku kn degil...berlagak!!


Asal ada bau durian,mesti ada muka aku.Kat mane ade aku,msti ade durian menepek tepi aku.lagi seronok bile dpt mkn durian baik punya dari dusun,murah plk tu. So, hnya y terbaik je duduk penuh2 dlm perut ni.Y keras, y xde rase,tawar je sume dok dlm bekas tempoyak.Jdi tempoyak je la korang...lagi syok bile suami melayan kerenah makan giler durian aku tu. lepas sebiji,sebiji dia kopek kn..maka sedap je la aku mkn..seguni aku dah bwk blik shah alam.


Nah...arini toilet teman setia aku,asik p tandas buang air kecil!badan pon dah rase cam x sedap je,panas je rasenya (panas dlm kot..)smpai kn dlm hbeg pon bau durian.Kalau ko hulur seulas skrang ni knfem dah aku tolak balik bulat2...harap2 y dlm perut jgn terkeluar balik dah la yer!!sbnye selalu bnde y aku kuarkn balik tu amik mase skit nak suh aku mkn balik


**dulian punya pasal**

4 comments:

Amy-Wan said...

eh..bukan org kata makan durian byk2 time awal2 pregnant x elok ke? panas..bahaya tuk baby dlm kandungan..kalau x silap amy la..kalau mkn sikit2 ok..jgn mkn byk2 sgt..kang baby terjejas..cuba try tanya org lain..kalau betul x elok..better stop mkn durian tuk sementara.. =))

Luv like this.... said...

ye ke amy...alolo!ni y cuak ni!harap2 bb x terjejas la.x pena plk terbaca psl durian...cuak2

Amy-Wan said...

kalau x silap amy la..try tanya2 org2 lain lak..sebab dulu org ckp kat amy..jgn mkn buah2 yg sejuk2 n yg buat panas dalam..bahaya tuk baby..huhu..sori kalau salah info.. =)

Luv like this.... said...

Amy

smlm dah tnye2 dgn mak n rkn2 sume..tkut baby kpanasan kt dlm!!thank amy 4 sharing yerr..ckp org tua2 adekala betul jugak!!so 4 baby sake, sy dah stop mkn durian..tugas skrng ialah tukang kopek durian jekk :)