Click Sini

Wednesday, June 16, 2010

Aku Kecewa

Salam All

It was happend last night...

Aku terjge dri tdo, dgr suara suami berckp2 dlm Hp dgn seseorang.Lemah gemalai,manje.Pstinye dgn wanita sb aku dgr hilai tawanye sayup2.curiga!!lantas pure2 tido utk mndgr butir2 perbincangan mereka.

"rindu awk jugak...
senyap

"hotell mne?
senyap

"3,4 bintang kott!nt kt p tdo sane?rate dlm seratus lebih ke 3 ratus cmtu..
senyap


Hati dah x bole sabar,wat the hell was going on!!mahu berzina kah kamu dgn pmpuan gatal mane.Dalam Diam ade affair rupenya suami aku.Marah,kecewa sedih dah bercmpur aduk mnjadi perasaan.Kuatkn semangat, aku bangun dari tido y pura2 tu...nangis!

Terkejut bukn kepalang dia lntas menyorokn Hp dlm cmfoter..

"sape perempuan tu?smpai hati awk.kt baru je kahwin!awk dah berpaling tadah..betol la kn gosip2 y org dgr sblum ni..aku trn dari katil capai knci keta,capai hp,lappy dgn hnbeg nak pergi bawa diri.Sikit pon ayat kemaafan tak kluar dari mulut suami.Dia membatukn diri di bucu katil.tgok je aku pergi..sikit pon x halang!nmpk sgt awk dah bnci kn org, memang nk org kluar dari hdup awk kan??yea..aku p bwk diri kesatu tmpat,jauh dari org2 y kenal aku.Hati hncur..rase dunia mcm kiamat!!Ya ALLAH..nape duga aku mcm ni sekali!Kenape dari dulu tak kau tnjukn perangai sebenarnya.Aku nekad..segalanye2 sudah berakhir.Tak mungkin aku kembali pada mu wahai suami..



mane sumpah jnji setia awk mse ari nikah....


Sori sis..it's really hurt :(




Ermmmmm


Wani...dia buat hati aku robek!!


It's su*ks




No more u n me..it's over right now!!

**Kisah mimpi aku mlm tadi...lps terjage dri tido ke dunia y nyata msih ade lg sebak y bersisa!!Tgok husb tido bergulung dlm comfter..syukur!Ya Allah pnjngkn lah jodoh kami, jauhkn lah kami dari org2 ke3...(pesan penulis: jgan marh aku okeyyyy)he he he**

11 comments:

nadeera said...

buat suspen betul la kamu nie..adeh2..buat jantung gugur..saya amin kan doa kamu tadi yer..aminnnnnnnnn

Luv like this.... said...

he he..sori2x
kan sy dah pesan..jgn marh2
amin jugakkkk :)

nanonano said...

haha adeshh..
bru nk tumpang nanges same td,
ampeh :p

k|ree said...

tak marah cuma...riso nye kalau terjadi betul2...jauhkan lah kan... :)

.:Mrs. Engineer:. said...

gle saspen...insyaALLAH xde pape...

keem...... Jalanku masih panjang said...

hhehe.. ko patut tak yah fikir byk2..
bob tu klu tido takdenyer bangun.. letak bom pun lum tentu bgn,., hahhahah

Luv like this.... said...

Nano- chill!!

k|ree - jgn mare!!mntak jauhkn dr perkara2 cmtu

Mrs engineer-He he..jgn mare ek?

Keem - kau lebih mengetahui perihal suami ku!!muskil nehh!!

keem...... Jalanku masih panjang said...

tido setilam masa zaman remaja dulu.. hahahahaha

Luv like this.... said...

Keem-aku nk tnye ni..muat ke korang setilam???kah kah kah
dua2 bdn cam ank dgn bapak dugong bole plk yerr setilam y comei tu?

faRhaNa said...

ouh, sgt suspens..terkujat kejap...neway, doakan yg terbaek bt rumah tangga awak...jgn cite suspens2 cm nih lg yer..seriau..:)

Luv like this.... said...

farhana-pemilik name y same!!amin bnyak2 ats doa awk 2..juga utk awk k: :)