Click Sini

Saturday, October 24, 2009

coret coret dan juga papadom

Salam Sume...
Lame x mencoret sesuatu kt blog aku ni.Alasan nye lebih kepada sifat malas y melebihi dari segalanya.Xde idea or citer menarik untuk di kongsi bersama.
Rabu lepas dah p tonton citer PAPADOM.seharusnya aku kata citer ni bes ok.Lain dari filem Malaysia y lain.Filem ni lebih lebih muda kita jangka ape kesudahanya tp jalan cerita nya y menarik dan ada kelakar2 tu y buat panggung kecoh.Aku lebih suke sebenarnya menonton filem y ringan2 macam ni dari citer y marapek meraban xde masej.sekurangnya2 aku belajar sesuatu dari sesebuah filem tu.sb tu suke pegi ari rabu.kan murah so kalau filem tu boring xde la rase regret sgt kn.
Weekend ni agak boring.xde xtvt.mgkin lepak mengemas umah je kot.bnyk urusan rumah y x settle lagi.aku dalam proses untuk mencari keje lain jugak.Mgkin sekitar KL Cheras.senang bila dah kawen sok.Masih berusaha untuk menjadi penjawat awam.x pena putus asa isi borang keja kerajaan.tp rezeki masih xde.sabar je la cik farah ok...
**sekian dulu...nk settle backofis y melambak ni by 2day gak**

No comments: