Click Sini

Thursday, April 9, 2009

Takot...

Weaaa.....tgok tu ticker aku...lg 4 buln je mjlis kwen....aku lupe lg 1 ticker...sat agi nk bubuh tarikh aku 2nang...perlu ke????...harus letak sume tu sb kekadang otak aku ni x bape nak fungsi dgn bek...atleast ngn bantuan ticker tu leh ar aku muhasabah dri.....
1 hape pon x sentuh la...tkot plak....huhu..udah la tgn ni x bape ni x bape nak kretip.ilek de 2 bln lg...ha ha ha msih bole bergolek-golek gembira...sbtu ni p knduri kwen uztat kwn aku ni kt gedangsa....x sabr x sabar nak mkn nsi mnyak ko jemii...tungu ktorng datng...ko pasti x tahan tinge nanti

4 comments:

~ Hariza Akmar ~ said...

takpe..takpe..
sempat lagi tu..
insyaAllah..

my hidden stories said...

masa i dulu 4 bulan lagi nak kawen..sangat cool...rileks..enjoy2...tapi smpi skrg pun enjoy lagi(betul ker??padahal dh stress..haha)

Luv like this.... said...

Harap2x la Hariza...stress semacam plak skng ni


My hidden...sgt la cool??bg petua skit spya sy leh cool cam awk..xde semak pale otak ni

susudalambotol said...

relaks ok. semua akan ok ;)