Click Sini

Saturday, April 4, 2009

hai yoo....pale penin.kate nak kwen tp nfsu nak bjln, nk sopping (ni kureng la), nfsu nk mkn y cedap 2x membuak di dada...sedangkn aku harus saving sedikit tok mjlis kwen...penin penin ni...



aku nak mntk jasa bek korang...sila la lempang aku lelaju yer....tok mensadarkan aku dari mimpi y x bape nk indah ni...sabar sabar la cik Farah oii....pas abis je mjlis ko ni...ko nak travel 1 dunia ke (mampu ke....berharap jek...:-p) nak sopping smpai munth ijau ke...lantak ko la!time tu da de bnde y ko nak pk da...bnus pon leh g melancong sakan



Takan la ko y nak kwen....mak ko plak y kena sponsor all out...oohhh tidakkkk....ckup la da mak sara aku time sekolah dulu...tp syukur sb aku x pena lupe bhgian tok mak setiap bulan selama 5 thun aku keja...mak fham!gji aku aku pon x besar mne...250 sebulan da ckup bg dia tok doakan keberkatan rezeki aku...amin



cmne la aku nak wat.....nk menguncikan diri...nk merantai kaki n tgn dari trus trus bersikap demikian upe...ur advise please....


P/s: impian nak wat degree pon cam kena delay lagi je ni....

No comments: